Известие

Collapse
No announcement yet.

Тунинг на 33ка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Истината е, че при тази конфигурация боксер 16-ка с карбове - бензина се впръсква много високо(в карбовете) и от там иде проблема с фърченето на бензин през тромпетките...

    Можеби сте забелязали при инжекционния вариант на мотора колко ниско(близо до главата) са поставени дюзите.
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • #32
      това НЕ е горивна смес и НЕ се изхвърля
      точка

      Comment


      • #33
        аа
        Last edited by mordohy; d.m.y г., 15:58.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          това НЕ е горивна смес и НЕ се изхвърля
          НЕ говоря празни приказки!
          Tрябва да видим на Дригата мнението по въпроса!
          Той е правил бая версии на 1.7 16-ка включително и такава с карбуратори.

          Ето старата тема за точно тази кола от клипа и вижте графиката Air/Fuel !!! > http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=23994

          Ето какво Дригата беше писал!

          Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
          абе.колеги обърнете внимание като е на диното,как след определени обороти почва да духа през карбовете,е те тва нещо мотора губи,ако погледнете и динографиките ще видите и че там го има тоя спад

          е те тва е проблема на 16волта и карбове

          ако се доизпипат нещата ,гаранция и мощноста ще скочи драстично

          некъде из нета имаше същата разработка,но бяха запазили оригиналните дросели и бяха достигнали 236кс от 1,8 литра при 8500
          Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение

          А за карбовете,питайте мен,нали мойта я разработвах с карбове,духа и то яко след 4000,а като гледам колегата дето я=е разработил 33-та е с делко,малиииииии къв шок го чака,без адванс процесор нема да стане и има да чупи бутала,яко
          Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
          то завихряне има,ама навън от мотора и сместа се разлива по предния капак,а не в цилиндрите
          Това стига ли Ви? Пак казвам това е за въпросния клип и въпросната кола! Не претендирам че всяка 16-ка с карбове ще плюе сместа, защото няма две такива еднакво настроени!

          Ако наистина имаше завихряне щеше да е при много много по голяма скорост на въздушния поток!
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment


          • #35
            бе не знам , ама никой от нас не е виждал колата, а собственика е писал и си знае най-добре

            nice to see air getting sucked into the carbs

            the 4 mini tornados the engine maked impressed me (and a few friends )enough but maybe that does not count for evryone (see 00:18 to 00:28 in the video)

            yes i have 40 mm carbs with 32 chokes, dont know the jet size have to look for that.
            i,m getting myself some 34 chokes soon.
            i recomend strongly to get your car on a dyno for timing of ignition and carbs!
            if engine runs lean on feul your engine will die, if timing of ignition is not good
            pistons can die to!and it will get max hp out of your engine(see my 147hp 33).
            (i had one 1.5 engine that died like that after 5000 miles or so)


            baldy
            What we found was with the extra valve area of the 16v the engine had a much stronger vacume signal (pulls more fuel through at idel jets) we over came this by putting .45 idel jets in rather than the standard 8v .50 jets.this allowed cleaner burn and better drivability low down the rev range, ie more power. I olso am using 32mm chokes max power@6200 revs, due to the choke restriction(air flow restriction), 34mm chokes will give you more top end power ideal for track use, and if you like full throttle.but you will loose out in driveability and torque. does your car idel well in traffic? I would be really interested to know what jets air bleeds mains and emulsion tubes you arre using. thanks
            точка

            Comment


            • #36
              Митак,оценявам ентусиазма ти и за това ще разширя темата,доколкото ми позволяват нескромните ми възможности.По принцип си прав!Не знам от къде черпиш знанията си,но си прав!Това с връщането на горивната смес обратно е било голямо главоболие за конструкторите през средата на миналия век.Проблема е,че има един отрязък,от около 10 градуса(средно,за различните мотори варира)когато са отворени и смукателните и изпускателните клапани.Тогава се получава точно този ефект.Особено силен е при двутактовите едноцилиндрови мотори(не ми се влиза в спорове,какви елементи играят ролята на клапани при двутактовите).Развива се цяла наука за всмукателните тръби и филтри,ролята ,на които е да дадат по-голяма маса на въздушния поток,а от там и по-голяма инерция.Идеяте е засмукването да е постоянно,а не да е на импулси.След много конструкции,една от които е кутията при филтъра още на 145,идваме до най-опростената форма,която се наблюдава при фуенивидните отвори на въпросните карбове,Там се използват резонансни ефекти и горивото,което се връща обратно се засмуква също обратно,тоест това става в рамките на дължината на фунията и то не излиза на вънка и следователно ние не го виждаме.Това,което виждаме е просто засмуквания въздух
              Last edited by mordohy; d.m.y г., 01:08. Основание: хронична кретения и неграмотност на автора
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #37
                не ми се обяснява много,затова ще ви препоръчам да потърсите в гугъла тунинг на атмосферни мотори

                да видите формулировките на "свръх пълнене","инерционно пълнене","газоразпределяне на 4-ри тактов двигател","степен на сгъстяване","смукателна с-ма","изпускателна с-ма","запалителна с-ма"

                и всичкото това,зависимости по между им,и ще ви стане ясно за кво иде реч
                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                Comment


                • #38
                  Чип тунинг

                  Има ли някой с оригинален чип тунинг за 16V - Bosch-motronic ML4.1?

                  Comment


                  • #39
                    [quote=drigata;478213]не ми се обяснява много,затова ще ви препоръчам да потърсите в гугъла тунинг на атмосферни мотори

                    да видите формулировките на "свръх пълнене","инерционно пълнене","газоразпределяне на 4-ри тактов двигател","степен на сгъстяване","смукателна с-ма","изпускателна с-ма","запалителна с-ма"

                    и всичкото това,зависимости по между им,и ще ви стане ясно за кво иде реч[/quot!
                    Last edited by mordohy; d.m.y г., 16:01.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #40
                      ето ти сърдитко:

                      http://www.tuning.bg/forum/viewtopic...3374&view=next

                      http://www.ladaclub-bg.com/faq/144-cams

                      http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=37&t=1621

                      http://www.ladaclub-bg.com/faq/102-compression

                      http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=92065

                      http://dvg-pgmt.hit.bg/Temi/13.doc

                      и другият път ако имаш въпроси ги задай конкретно а не да ми развиваш некви селендурски теми за ВЦ
                      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                        ето ти сърдитко:

                        http://www.tuning.bg/forum/viewtopic...3374&view=next

                        http://www.ladaclub-bg.com/faq/144-cams

                        http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=37&t=1621

                        http://www.ladaclub-bg.com/faq/102-compression

                        http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=8&t=92065

                        http://dvg-pgmt.hit.bg/Temi/13.doc

                        и другият път ако имаш въпроси ги задай конкретно а не да ми развиваш некви селендурски теми за ВЦ
                        абв
                        Last edited by mordohy; d.m.y г., 16:03.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Както виждаш,аз обяснявам!Сега обаче ми звучиш,като професорите ми от ТУ.И те не знаят какво искат да кажат,но се крият зад високопарни фрази.Форума е да си помагаме,а не да се унижаваме.С поста си целиш точно това.Всеки може да изкопае няколко високопарни твърдения и да ги плйосне(извинявам се,ама нямам ер малък) като лайно на джам и да гледа сеира,как другите го чистят.За това те приканвам да обясниш термините,които даде и да не мързелуваш.Някой ще каже:нищо лично,но аз твърдя,че всичко е лично.Дори и въпросното лайно!
                          Кой го казва па ти все едно не си.
                          Някой въобще виждал ли е 16ка с карбове на живо,освен дригата???
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                          Alfa Romeo 33

                          Comment


                          • #43
                            така като чета гледам че колегата иска да сложи чип на карбове?!?!?!Може и аз да бъркам,но 33 1.5 `93 105 коня е с двата карба и че на карбове не се слага чип щото просто няма къде....та въпроса ми е прав ли съм?

                            Comment


                            • #44
                              прав си колега а и няма нужда от чип
                              alfa33 1.5 Boxer twin weber or Dell Orto DRLA40 105 hp/Quadrifoglio Oro 84

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от k_valkanov33 Покажи съобщение
                                така като чета гледам че колегата иска да сложи чип на карбове?!?!?!Може и аз да бъркам,но 33 1.5 `93 105 коня е с двата карба и че на карбове не се слага чип щото просто няма къде....та въпроса ми е прав ли съм?
                                Изобщо не си прав!За всяко нещо има приложение,стига да се постараеш достатъчно.Няма значение къде и каква работа ще върши или няма да върши!
                                С
                                Last edited by mordohy; d.m.y г., 16:04.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X